Bonami je e-shop, ktorý nás baví od prvej chvíle. Ako sa nám darí zaujať a preniesť naše nadšenie na redaktorky z časopisov o bývaní a lifestyle magazínov?

Zvlášť v prípade e-shopu nie je nad osobnú skúsenosť, preto pravidelne dvakrát do roka pripravujeme event pre médiá. Jeden väčší v podobe neformálnej tlačovej konferencie, kde sa novinári v Bonami atmosfére a z prvej ruky dozvedia o všetkých novinkách, a druhé, komornejšie podujatie pre niekoľko pozvaných hostí, ako poďakovanie za spoluprácu.

DSC_0306.jpg

 

Bonami nie je len e-shop, ale aj miesto plné inšpirácie, kde sa stále niečo nové deje. Presne to sa snažíme podujatiami sprostredkovať. Bonami radi spájame s miestami, ktoré rezonujú, a zároveň poskytujú možnosť prezentovať pestrosť portfólia produktov. Bonami eventy sú o zážitku, inšpirácii a objavoch, a redaktorom a redaktorkám poskytujú príležitosť na chvíľu vypadnúť z celoročného kolotoča uzávierok a deadlinov.

Presne takým bol predviančný „Makrónkový workshop“, ktorý sme pripravili v spolupráci so sladkou manufaktúrou Le Sucre. Naše pozvanie prijali redaktorky z niekoľkých lifestylových časopisov. Spoločne sme sa na workshope učili, ako pripraviť tie najlepšie makrónky. Bola to zároveň skvelá príležitosť na stretnutie s Katkou z tímu Bonami. Popri vypekní prezradila, čo e-shop chystá v novom roku, informovala o nových kampaniach a spoluprácach. Katka svoju skúsenosť sprostredkovala aj čitateľom online magazínu značky.

Na slovenský trh vstúpila firma v apríli 2015, odvtedy sme spolu, a takto sa o Bonami píše. (Foto: Valentína Nídelová. Za použitie ďakujeme Bonami.sk)